Sıkça Sorulan Sorular

1. Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılır mı?

Erdem online alışveriş sitesinden alışveriş yaparken kullandığınız karta ait bilgiler tarafımızdan saklanmamaktadır. Ödemeniz banka onay bilgisi dahilinde sağlanmaktadır. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

2. Kredi kartı ile ödeme yapmak istemiyorum, kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir.

3. Size nasıl ulaşabilirim?

Müşteri hizmetlerimize, [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz. Hafta içi 08.00 - 18.00 saatleri ve Cumartesi 08.00 - 12.00 saatleri  arasında hizmet veren müşteri hizmetleri ekibimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

4. Kargomun durumu nedir?

Verdiğiniz siparişler 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Teslimat tamamlandığında size kargo takip numarası içeren bir e-mail gönderiyoruz. 

Ayrıca gönderinizin takibini üye girişi yapmış olduğunuz kargom nerede kısmından da takip edebilirsiniz.

5. Kargom ne zaman bana ulaşır?

Kargonuzun size teslim süresi 2-5 iş günüdür.

6. Kargo durumuna bakmak istiyorum fakat " kargo takip numarası bulunamadı" diyor. Ne yapabilirim?

Bunun yanında müşteri hizmetlerimize +90 (212) 428 26 53 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz sorununuzun çözümünü en kısa sürede gerçekleştirecektir.

7. Ürün iade ya da değişim yapmak istiyorum ne yapabilirim?

Ürün iade/değişim işlemlerinizi başlatabilmek için Siparişlerim sayfanızdan ilgili siparişin formunu doldurmanız ya da faturanızın üzerine talebinizi belirtmeniz gerekmektedir.  Alt iç giyim ürünlerinde hijyen dolayısı ile iade yada değişim yapılamamaktadır. Daha sonraki süreç için sizlere bilgilendirme maili gönderiyor olacağız. İade ya da değişim yapmak istediğiniz ürünü ve faturasını Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli göndermeniz gerekmektedir. İşleminiz tamamlandıktan sonra iade işleminizin yapıldığına dair bilgilendirme mailini tarafınıza iletilecektir.

Üyeliksiz olarak gerçekleştirmiş olduğunuz siparişlerinizin iadesi için, iadesini talep ettiğiniz ürün ya da ürünlerin faturasının üzerine talebinizi not olarak belirtmeniz yeterlidir. Ürünlerinizi Yurtiçi Kargo ile firma adresimize gönderebilirsiniz. İadesi alınan ürünlerimiz ile ilgili destek ekibimiz sizlere bilgi aktarıyor olacaklardır.

Ayrıca iade edeceğiniz ürünler ile alakalı https://www.erdemcamasir.com.tr/iade-degisim-politikamiz linkine tıklayarak gerekli adımları da izleyebilirsiniz.

Ünvan : Erdem Çamaşırları San. ve Tic. A.Ş.

Adres : Firüzköy Mezarlık Üstü Cd. Güney Sk. No:6 Avcılar-İstanbul/ TÜRKİYE

Yurtiçi Kargo İade Kodu: 703360713 

8. Değişim veya İade yapılamayan ürünler nelerdir?

Külot, Boxer, Korse ve her türlü alt iç giyim ürünlerinde hijyen dolayısı ile iade yada değişim yapılamamaktadır.

9. Kredi Kartıma iade ne zaman yapılacak?

Firmamız, ulaşan iade taleplerini 5 iş günü içerisinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 7 ila 14 iş günü içerisinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır. İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.

10. Havale/Eft yaptım ve ürünü iade etmeye karar verdim. Para iadesi ne şekilde yapılacak?

İade etmek istediğiniz ürün ve iki nüsha faturasının yanında banka bilgilerinizi de paket içerisinde gönderirseniz, ürün teslim alındıktan sonra 2 ila 7 iş günü içerisinde para iadesi banka hesabınıza yapılacaktır.

11. Ürün değişimi yapmak istiyorum ne yapabilirim?

Eğer aynı ürüne ait renk veya beden değişimi yapmak istiyorsanız ürünü 14 gün içerisinde tarafımıza gönderirseniz, talep edilen alternatif elimizde olduğu takdirde gerçekleştirilecektir.  Ayrıca https://www.erdemcamasir.com.tr/iade-degisim-politikamiz linkine tıklayarak da gerekli adımları görebilirsiniz.

12. Ürünlerim eksik, yırtık ve yıpranmış geldi ne yapabilirim?

Kargonuzu teslim alırken kargo yetkilisiyle birlikte paketinizi açıp kontrol etmeli, eksik ürün durumunda kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz. Siparişiniz, faturada yazan ürünlere göre eksik olarak gönderildiyse ve tutanak veya servis raporunuz varsa [email protected] mail adresimize gönderebilirsiniz.

13. Hafta sonu sipariş verebilir miyim?

Sitemize 7 gün 24 saat ulaşabilir ve siparişinizi oluşturabilirsiniz. 

14. Ödeme seçenekleri nelerdir? Havale indirimi var mıdır?

Ödemelerinizi havale ve kredi kartı seçeneklerinden herhangi biriyle gerçekleştirebilirsiniz. Havale indirimi yapılmamaktadır. Taksit seçeneğimiz henüz aktif değildir.

15. Toptan satışınız var mı?

Toptan satışlarımız hakkında bilgi almak için [email protected] adresine yazabilirsiniz. Ayrıca 0212 520 67 19  numaralı telefonu arayarak bilgi alabilirsiniz. 

16. Yurt dışına satışınız var mı?

Yurt dışı satışlarımız hakkında bilgi almak için [email protected] adresine yazabilirsiniz.

17. Ürün fiyatlarını neden göremiyorum?

VPN ve 3. Parti uygulama kullanımınızda web sitesi e-ticaret fonksiyonları kapalı konuma gelecektir. Alışverişinize devam edebilmek adına VPN kullanımınızı durdurmanız gerekmektedir.

18. Ürünü sepete ekleyemiyorum?

VPN ve 3. Parti uygulama kullanımınızda web sitesi e-ticaret fonksiyonları kapalı konuma gelecektir. Alışverişinize devam edebilmek adına VPN kullanımınızı durdurmanız gerekmektedir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR